Grönt tak till hammock

Hej ! Jag har en hammock Hilletorp Slöinge
Inköpt förra sommaren. Mitt tak på denna har gått sönder i vinter. Den har spruckit trots att jag använt orginal skydd över hammocken.
Jag måste nu ha en ny, önskar då en grön samma färg som jag har på dynorna. Det verkar mycket svårt att beställa hos era återförsäljare
finns denna färg inte kvar i tillverkning??
Önskar sedan få veta hur man underhåller själva trött så att det ser bra ut och håller fukt borta??
Karin Hammarberg

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har dessvärre inte grönt hammocktak i vårt sortiment detta året. Kan tänkas att det kommer tillbaka i den färgen till nästa år, 2024.

    Ett bra tips är att använda ett hammockskydd när man inte använder sin hammock.
    Mvh
    Adam
  • Har använt hammock skydd original från ert sortiment
    Trots detta har den spruckit
    men inte hammock skyddet.
    Så nästa är blir det att ta av taket. Vi har sett till att snö och vatten tagits bort löpande
    Karin Hammarberg
  • Man bör inte ha taket på under vintern.
    Adam