Vilket tyg ska jag köpa till Paviljong Göteborg?

jag har Göteborg paviljong men tyget gick sönder förra sommaren. Jag behöver köpa ny klädsel till den utan själva stommen till. Den behöver jag i beige färg. Hur kan jag beställa enbart det?
Sanna said

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    Paviljong Göteborg och Paviljong Luxor är utav samma utförande, det har bara varit olika namn beroende vilken återförsäljare som sålt paviljongen.

    Vårt namn är Luxor.
    Du hittar tygtak samt myggnät & väggar på vår hemsida.

    Tommy