Går det att köpa reservdelar till Luxor?

Hej,
Jag har en Luxor paviljong 3x4 m. Den har blåst sönder så jag har köpt nytt tygtak och behöver nu en metallställning till taket då det oxå är sönder.
Vore otroligt tacksam om det fanns att köpa?
Vänligen
Sanna

Susanna

Kommentarer

  • Vi erbjuder reservdelspaket för takkonstruktioner i vår webbshop, du hittar dessa här.
    Amanda
  • Hej! Går det att köpa ny paviljongställning då vår gått sönder? Har tygtag o sidor kvar så det behövs bara själva ställningen. Köpte en annan paviljong men det var rena skräpet. Er är bäst.
    Ewa Götesson
  • God dag Ewa,

    Vad roligt att ni tycker om vår paviljong.
    Ni finner alla delar man kan köpa till paviljongen här

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil