Frågor om Reservdelar

Vart hittar jag reservdelar till min paviljong?
Oscar

Kommentarer

  • Våra reservdelar hittar du i nedan länk:

    Reservdelar till dina utemöbler - Hillerstorp.se

    Tommy
  • Vad ska jag göra om reservdelen inte finns med?
    Jag är ute efter själva topp/ventilationstaket.
    Oscar
  • Vi förstår vikten av att tillhandahålla ett omfattande sortiment av reservdelar för våra produkter för att säkerställa er tillfredsställelse och bekvämlighet. Tyvärr kan vi inte alltid ha alla reservdelar tillgängliga i vårt sortiment. Om du inte hittar den reservdel du söker i länken nedan betyder det att den för närvarande inte finns tillgänglig.

    Vi är ständigt engagerade i att förbättra och utöka vårt sortiment av reservdelar. Genom att samla in information om vilka reservdelar våra kunder behöver mest kan vi arbeta för att inkludera dem i vårt sortiment i framtiden.

    Tommy
  • Jag vill beställa upphängingskrokar & gummistoppen till min paviljong Luxor
    Vart kan jag beställa dessa?
    Leif
  • Hej Leif,

    Reservdelspaketet med upphängningskrokar och gummistoppen hittar du i nedan länk.

    RESERVDEL LUXOR PAVILJONG RESERVDELSPAKET - Hillerstorp.se
    Tommy
  • Med flytten så har jag slarvat bort flertal skruvar och beslag till min Dalom Hammock.

    Går det att köpa nya?
    Karin
  • Det går att beställa en beslagslåda.
    Artikelnumret är 1083 och du hittar det i nedan länk.

    RESERVDELSPAKET BESLAGSLÅDA HAMMOCK - Hillerstorp.se
    Tommy
  • Med stormen så har jag tappat bort flertal rullbanor till min Pergola.

    Har ni rullbanor i ert reservdelssortiment?
    Tomas
  • Det finns klara reservdelspaket där det ingår 15 rullbanor/plasthjul, 15 tygband samt 15 metallringar.

    Reservdelspaketet med vita band har artikelnumret 103040 som du hittar här:
    RESERVDELSPAKET SKANÖR - Hillerstorp.se

    Reservdelspaketet med svarta band har artikelnumret 103048 som du hittar här:
    RESERVDELSPAKET SKANÖR GRÅ - Hillerstorp.se
    Tommy
  • Jag behöver köpa nya svetsbeslag till mina positionsstolar.
    Finns det?
    Greger
  • Vi har svetsbeslag i vårt reservdelssortiment.

    Om du har Amelia eller Bullerö Positionsstolar så ska du ha artikelnummer 10661.
    RESERVDEL SVETSBESLAG 2-PACK - Hillerstorp.se

    Om du har Cecilia eller Läckö Positionsstolar så ska du ha artikelnummer 10181.
    RESERVDEL SVETSBESLAG 2-PACK - Hillerstorp.se
    Tommy
  • I höstas blåste det tillräckligt mycket så att takkonstruktionen fördärvades på min Paviljong Luxor. Jag kan bara skylla mig själv för att jag inte tog monterade ner paviljongen i tid. Med dess robusta konstruktion hade det varit fördelaktigt om ni erbjöd takkonstruktionen som ett reservdelspaket.

    Går det att köpa en ny takkonstruktion?
    Pontus
  • Tack för att du kontaktade oss. Vi kan meddela att vi har reservdelspaket för takkonstruktionen till din paviljong.

    Takkonstruktionen till 3x3 hittar du här:
    RESERVDEL LUXOR 300X300 TAKKONSTRUKTION - Hillerstorp.se

    Takkonstruktionen till 3x4 hittar du här:
    RESERVDEL LUXOR 3X4 TAKKONSTRUKTION - Hillerstorp.se
    Dessa kommer tyvärr inte in under säsong 24.
    Tommy
  • Hej!

    Såg att ni hänvisade till ert RESERVDELSPAKET för skanör men både vit och grå är slut i lager.

    Går det att få tag på?
    Sebastian
  • Hej Sebastian,

    Reservdelspaketen håller på just nu att packas.
    Håll utkik på hemsidan under de närmsta dagarna.
    Då ska det finnas i vårt lager igen.
    Tommy
  • Hej jag söker plaststopparna till paviljongsidorna eftersom mina har spruckit
    Arne Johansson
  • Plaststopparna till paviljongsidorna har spruckit sönder håller dåligt vid den tilltänkta användningen jag önskar 16st nya eftersom det är en konstruktions svaghet.Med vänlig hälsning, Arne Johansson
    Arne Johansson
  • Hej Arne,

    Om du ser det som en reklamation så ska du ta det vidare med din återförsäljare där du köpt paviljongen så får vi lägga upp ett ärende om det. Har du köpt paviljongen från vår webbsida så ska du fylla i nedan formulär.

    Reklamation - Hillerstorp.se

    Tommy