Fot till parasoll

Hej, jag söker betongplatta till sidewinder parasoll. Jag fick bara parasollet när jag beställde från en åf men plattorna var slut. Nu hitta jag den inte i lager någonstans. Vet ni vart jag kan få tag i dessa?

Simon

Kommentarer

  • Våra betongplattor är dessvärre slutsålda. Det är möjligtvis om någon ÅF skulle ha något kvar. Vad våra återförsäljare visar upp i sina butiker kan variera. Det bästa är om ni kontaktar era närmsta återförsäljare och hör med dem om de har produkten i sin utställning. Ni hittar alla våra återförsäljare på vår ÅF-Karta som ni hittar här, ÅF-Karta. I annat fall kan ni kontakta en bygghandel för liknande betongplattor.
    Amanda
  • Hej,
    ni skriver liknande betongplattor, vad bör de ha för mått för att passa?
    Skulle 47*47cm och 5cm höga fungera tror ni?
    Liza
  • Det beror lite på vilken hängparasoll du har, är det vår 350 cm så fungerar 47x47x5 cm. Är det däremot till vår 300 cm så för höjden på plattan inte vara mer än 3,5 cm hög.
    Amanda