Finns "plasttoppen/ -konen" att få tag i som tillbehör

Trasig svart "plasttopp/ -kon" på ett rött Hillerstorp parasoll jag nyss köpt via Gardenstore. Leveransen var 30/4, men vi upptäckte det idag (12/5). Att dra igång en hel procedur med rekamation känns onödig om jag kan få tag i en ny via Er.
Har Ni någon topp att skicka till oss så vi kan byta ut den trasiga?
Christina

Kommentarer

  • Det är tyvärr ingen del vi erbjuder i vårt reservdelssortiment. Önskar ni lägga upp ett reklamationsärende, vänligen kontakta er återförsäljare där ni köpte produkten.
    Amanda