Finns det någon bra lösning på att det inte ska bildas vattenpölar på hammocktaket?

Gustav Persson

Kommentarer

  • Vi säljer produkterna som solskydd och inte regnskydd. Om det är risk för regn bör man ta in taket eller skydda hammocken med ett hammockskydd. Är taket redan vått så får man tömma taket på vatten och låta det torka.
    Amanda