Fårö Loungegrupp

Jag skulle vilja ha hjälp med vilken färg som är mest rättvisande av de bilder ni har lagt upp på denna grupp!
Sen så undrar jag om det är möjligt att ev köpa 2 extra fåtöljer och ev ett till bord. Vilket pris per styck gäller då?
Mycket tacksam för svar! Gärna om ni kan ringa! Fanns inget menyval för personlig service…
Mitt nummer är 070 589 90 09.
Gäller alltså gruppen Fårö!
Hälsningar Ulrika
Ulrika Jansson

Kommentarer

  • Bild nr 2 stämmer bäst med verkligheten i färg. Gruppen kommer förpackad allt i samma kartong, och vi har inga lösa delar av denna till försäljning. Det är alltså inte möjligt att köpa extra fåtöljer eller bord.
    Adam
  • Ok
    Men med bild 2, menar du den bilden där det bara är vit bakgrund? Där ser gruppen lite gulare ut
    På den andra bilden står gruppen uppställd i ett inglasat rum. Där ser den lite gråare ut
    Bara för att vara helt säker, vilken av de 2 bilderna är mest verklighetstrogen?
    Du får gärna bifoga bilden som stämmer bäst!!
    Tack
    Ulrika Jansson
  • Hej igen!
    Undrar också skillnaden färg mellan Fårö o Lyckesö!??
    Ulrika Jansson
  • Lyckesö är mörkare i sitt utförande och Fårö ljusare.
    Adam