Färgförbättring

Hej, vi har matgruppen Cecilia i grått och har nu fått flera färgavskrap. Min fråga är därför om det finns någon färg/bets man man köpa och lägga i där färgen försvunnit?
Anna

Kommentarer

  • Vi har dessvärre inte den grå färgen till försäljning hos oss, men du kan köpa det i en färghandel. Ett tips är att ha med en mindre del av sin möbel till färghandeln, som då kan bryta till kulören så att den blir rätt. Det finns ingen färgkod för just den grå färgen.

    Adam