färgen släpper

Hej, Köpte utemöbler från er tidigare i sommar från er. Nu har färgen börjat släppa på några ställen och bara en tidsfråga innan det släpper runt alla kvistar.
Vad är förväntad livstid på era möbler? Hur löser vi det?
Mvh
Carl

Carl Emil Symreng

Kommentarer

  • Hej, Så ska det naturligtvis inte vara. Gör en reklamation till den butik/återförsäljare där du köpte produkten så hjälper de dig. Om du köpte den direkt på hemsidan hillerstorp.se så kan du reklamera här: https://www.hillerstorp.se/reklamation.
    Tommy