Färgen har lossnat

Fick grönsåpa på mitt cafébord Krögaren och det blev en stor fläck. När jag sedan torkade med trasa så följde färgen med… bordet är helt nytt så det känns ju väldigt tråkigt med en stor fläck utan färg mitt på bordet… Ska det verkligen kunna bli så, så lätt? Kan man köpa svart färg och måla i? Eller finns det någon möjlighet att bara köpa en ny plankbit till bordet? Bor precis utanför Hillerstorp där bordet tillverkas.
Annie

Kommentarer

  • Hej, det går inte att byta detaljer i möbeln. Vi rekommenderar att du målar med en svart lasyr som du kan köpa i färghandeln.
    Tommy