Farge forandring

Bord Lyon kjøpt den 10/7 2018 lagres innom hus på vinteren mister farve er blitt skjoldet og matt , hva kan gjøres for og frese opp dette ?
Bengt Knoll

Kommentarer

  • Möbler i Gaumo™ består av styrenplast som präglats för ett livligt
    träliknande utseende. Möblerna kräver endast lite underhåll
    och klarar att stå ute hela sommaren. Tvätta möbeln regelbundet
    med ett milt rengöringsmedel. Gaumo™ är motståndskraftigt
    mot fläckar och blekning. Skulle det ändå uppstå, tvätta av ytan, låt torka och
    efterbehandla med ett tunt lager träolja. Lämna ej kvar glas- eller
    glasföremål på ytan då mycket höga temperaturer kan uppstå.
    Glaset verkar som ett förstoringsglas och kan ge brännmärken.
    Tommy