färg trädgårdsmöbler.

Vi har era honungsbruna trädgårdsmöbler som vi är jättenöjda med.Vi behöver bättringsmåla,har ni färg att köpa eller kan ni ange färgnummer MVH Anna-Lena
anna

Kommentarer

  • Hej, vi har inte kvar honungslaserade möbler i sortimentet. Kontakta närmaste färghandel så kan de bryta fram rätt kulör till dig.
    Tommy
  • Hej,
    Fortsätter på denna tråd.
    Har ett PICNIC RUND Ø110 CM VIT som redan efter 1 år har börjat flagna. Vilken färgtyp och kulör bör jag bäst bättra på detta med?

    Säljer ni denna färg?

    Mvh,

    Mats
  • Hej Mats, du hittar information om vår täckfärg här. Kontakta någon av våra återförsäljare om du önskar beställa.
    Amanda