Färg på parasoll

Hej,

Vi har HÄNGPARASOLL 300 CM (Artikelnummer 30000) från er och vill köpa ett ytterligare parasoll från er fast ett rakt stående parasoll. Finns det ett sådant i samma färg på tyget? Vill helst inte ha två olika färger på parasollerna och tycker det inte riktigt framgår utifrån bilderna.

Mvh
Emilia Lind

Kommentarer

  • De båda parasollerna är beigea men färgnyansen varierar något.
    Amanda