färg

Hej, Vi behöver  (efter lite vandalisering) fixa till våra SMÅLAND
PICNIC STÅLRÖR 70X150 CM
Artikelnummer 971533
Vilken typ av färg är de målade med? Finns den att köpa från er, eller kan den köpas i vanlig färghandel? MVH Anders ONYX Trading AB / Go Glass i Hjortkvarn.
Ps. tacksam för snabbt svar
Anders Isacson

Kommentarer

  • Hej,
    Kanellasyr som er picnic-bänk är laserad i, finns dessvärre inte till försäljning hos oss. Vi ber därför att få hänvisa till en färghandel för denna inköp.
    Mvh

    Adam