Få bort repor på bord

Har ett bord av serien Ammi, som har fått repor på bordsskivan som är av komposit, dessa är väldigt ytliga, kan man polera bort dessa på nått sett ? eller finns det nått medel som man kan ha på.

MVH
Daniel
Daniel Andersson

Kommentarer

  • Hej Daniel, du kan ta lite fuktad Swinto och polera väldigt mjukt och försiktigt där reporna är. Därefter lägger du på ett tunt lager parafinolja över hela bordsskivan så får du en skyddande yta.
    Tommy