Extra hängare för Luxor paviljong 300 x 400, för myggnät samt stopp.

Hej,

Vi saknar hängare för de myggnät vi har, och skulle behöva köpa nya.
Säljer ni de som separata delar?
Det avser samtliga 4 x myggnät.
Samt att jag vill passa på att fråga om det finns något stopp att sätta där man sätter in hängarna i sina spår?
För att nu när/om det blåser och om väggarna flyttar på sig, så åker de ur sina spår.

Jag skulle behöva köpa dessa som reservdelar för en Luxor paviljong 300 x 400.
Daniele Di Valentino

Kommentarer

  • Vi säljer inte upphängningskrokarna separat, men däremot finns det ett reservdelspaket att köpa på vår hemsida, art nr 1036344. Det innehåller både upphängningskrokar och gummipluggar.
    Adam