Er havemøblerne (fx Torpet sæt) produceret af træ fra Skandinavien?

Mange havemøbler er produceret i træ der stammer fra fx. Asien. Jeg ønsker møbler hvor træet kommer fra Skandinavien.
Caroline

Kommentarer

  • Hej,

    Torpet är producerat i vår fabrik i Hillerstorp.

    För att veta vart produkten kommer ifrån så kan du klicka på fliken Specifikationer och sedan Produktinformation och där ser du ursprungslandet på produkten.

    TORPET SOFFA - Hillerstorp.se

    Tommy