Edanäs bord

Hej
Jag har kontaktat er via kundtjänst och inte fått svar, så jag testar här istället.
Vi har köpt ett Edanäs bord och glasskivan glappar. Ska den verkligen göra det eller har det kanske blivit ett fel? Hur går jag vidare med det?
Med vänlig hälsning, Gabriella
Gabriella

Kommentarer

  • Hej Gabriella,
    Kontakta den återförsäljare där du köpte bordet och reklamera det till dem så hjälper återförsäljaren dig. Om du istället har köpt bordet direkt i webshopen på Hillerstorps hemsida så kan du reklamera det här.
    Tommy