dynor utemöbel

köpte på plantagen i umeå en grupp utemöbler bord artnr4696208.stolar 8st artnr46118,fick bara 1 rätt dyna artnr9807315. har ni fler av denna dyna behöver 7 st.     Mvh Jan Albertsson
jan albertsson

Kommentarer

  • Hej Jan, kontakta Plantagen där du köpte möblerna och gör en reklamation till Plantagen så skickar de rätt dynor till dig.
    Tommy
  • Hej, jag har givetvis pratat med Pantagen men dom vet inte om dom kan få fram dynerna som jag vill ha, artikel nr9807315. Så det var därför jag vände mig till er, hoppas att ni kan hjälpa mig. MVH JAN ALBERTSSON
    jan albertsson
  • Hej, 9807315 finns i lager i Hillerstorp så Plantagen kan beställa hem dem åt dig. Men du måste ta reklamationen via Plantagen där du gjorde beställningen.

    Tommy