Dynor till Slöinge hammock

Ser att fler haft problem med att hitta dynor till Slöinge hammock. Bredden är bara 150cm så många dynor passar inte. Det finns ett grått set på bilden till den vita Slöingehammocken. Finns det att köpa? Om inte, vad finns det för andra grå dynor som passar? Fungerar hög rygg?
Eva
Eva Wahlberg

Kommentarer

  • Det grå hammocksetet till Slöinge är dessvärre slutsålt för detta året. Det finns dynor att köpa i samma färg, man måste då ha 3 stycken dynor till Slöinge hammock. Sök på art nr 6000098316 så hittar du dynorna.
    Adam