Dynor till hammock slöinge

Verkar inte finnas hos någon åf.
hur gör man då?
mvh
håkan
Håkan

Kommentarer

  • Slöinge säljs endast hos Trademax/Bygghemma, vi säljer inte produkten själva. Dynor som passar till Slöinge är bland annat Milano dyna 98 boxsydd. Exempel hos Trademax är art. 553463 Milano Dyna Grå melange, vårt artikelnummer 98316.
    Amanda
  • På trademax verkar det bara finnas separata dynor, vad jag söker är ett set liknande det som ni har på er hemsida,
    håkan
    Håkan
  • Vi kommer inte få in några fler hammockset till Slöinge i år, utan det är de separata dynorna som kan erbjudas.
    Amanda
  • Ni har inte något utställningex, som man kan få köpa, bor nära så kan komma och hämta
    håkan

    Håkan
  • Nej dessvärre inte.
    Amanda