Dynor till Hamilton

Hej!
Har precis flyttat till hus där de tidigare ägarna lämnade kvar en Hamiltonsoffa och två fåtöljer i samma serie. Saknar dynor till dessa. Går de att köpa separat?

Hälsningar
Sofia

Sofia Skog

Kommentarer

  • God dag Sofia,

    Dessvärre så säljer vi inte dynorna separat till Hamilton.

    Ha en härlig dag,

    Bertil
  • Var köper man dynorna?
    Ann Delsehed
  • Hej Ann,

    Tyvärr säljer vi inga lösa dynor till Hamilton-serien. Serien har tagits in i sortimentet mellan 2017 och 2022, och för närvarande planerar vi inte att köpa in fler till nästa säsong då vi fortfarande har fåtöljer och soffor kvar i lager.
    Tommy