Dynor Slöinge

Vansinnigt svårt att hitta dynor till en Slöinge hammock Som jag fått i present. Jag vill dessutom ha god kvalitet. Alla svar i chatten är daterade våren 2021. Nu är det våren 2022, har ni slutat att tillverka dynor helt och hållet? Allt är ju i princip slut.
Karin

Kommentarer

  • Till vår Slöinge Hammock passar antingen Slöinge hammockset, de varianter som finns hittar du här. Även modell Milano dyna hög 98 passar fint till Slöinge hammock, exempelvis denna.
    Amanda