Dynor

Hej, vi har en Loungegrupp Wiscounsin. Vi skulle behöva nya dynor eller dynfodral till denna men har problem att hitta. Vilka andra dynor skulle kunna passa? Har ett artikelnr 106486
Stefan

Kommentarer

  • Wisconsin säljs endast hos Trademax/Bygghemma. Det bästa är om ni kontaktar dem gällande er förfrågan. I och med att det inte är en produkt vi själva säljer i vårt sortiment har vi inga andra dynor att erbjuda till gruppen.
    Amanda