Dynor

Hej! Har den helt ljuvliga cafegruppen Hampton srn några år tillbaka. Dessvärre har dynorna gjort sitt. Försöker hitta nya men går bet. Vart kan jag hitta det?
Teresia

Kommentarer

  • Hampton är en grupp som köps komplett inklusive dynor, därav har vi inga lösa dynor till försäljning i dagsläget.
    Amanda
  • Nej men nej, det lät inte som en hållbar lösning... Om dynorna är slut efter 3 säsonger kan jag ju inte ha iväg en hel grupp å köpa nytt.
    Teresia
  • Sortimentet för 2022 är inte helt satt ännu, men det är möjligt att detta kommer tas fram till kommande säsong.
    Amanda
  • Söker oxå nya dynor till min Hampton soffgrupp, eftersom dom som följer med väldigt dålig kvalitet. Sönderblekta redan efter 1:a sommaren och drar åt sig all smuts och väta.
    Dåligt att ni som säljer soffan inte har dynor man kan köpa.
    Carola
  • God dag Carola,

    Dessvärre har vi i nuläget inte dynor man kan köpa till Hampton soffgrupp.

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil