Dynfodral

Hej.
Har just fått dynfodral till Wisconsin genom Bygghemma. Jag skulle behöva ytterliggare två set men det går tydligen inte beställa mer där. Kan jag beställa två set direkt från er? De har artikelnr. 203099 och kommer från er.
Mvh
Gerald Lindberg
Gerald

Kommentarer

  • Wisconsin är dessvärre inte en produkt vi har i vårt egna sortiment, utan produkten säljs endast till Bygghemma.
    Amanda