Dyna till stapelstol

Hej!
Jag har stapelstolen Nydala och undrar vilken dyna som passar bäst. Jag kan inte hitta den dynan som anges i samband med stolen.
Jenny

Kommentarer

  • Vi har dessvärre ingen dyna till Nydala stapelstol. Tidigare har man kunnat använda dynmodell 345, men det är ingen dyna vi har kvar i sortimentet.
    Amanda
  • hej. Hur lång ska en dyna till nydala stapelstol vara? Hur lång var modell 345? kanske kan man hitta det någon annanstans....
    eva
  • God dag Eva,

    Ca 107x48x5cm själva sittdelen är ca 47cm ryggdelen 60cm.

    Ha en härlig dag,

    Bertil