Dyna Milano

Hur ser den ut på baksidan? Är det bubbla ryggband med kardborre som hängs uppifrån eller är det ett enkelt horisontellt band ?
Stina

Kommentarer

  • Det kan variera beroende på vilken modell av Milano det gäller. Återkom med ett artikelnummer för den dyna du är intresserad av så ska vi kika.
    Amanda
  • Hej!

    Det är viktigt för mig att det är den med dubbla framför vilken färg så är lättare om ni återkommer med vilka som har så jag kan välja bland dom ju 😀
    Den här är jag ganska intresserad av tex Artikelnummer 98066334

    MVH
    Stina
  • Modell 9806 är med rakt band över, medan modell 9807 är med dubbla band.
    Amanda