Dyna Malva

Hej,
Undrar om jag kan köpa dynan Malva direkt från er eller behöver det vara via återförsäljare?
Hittar ingen butik Plantagen i Stockholm som har 4 dynor inne.
Mvh
Anna
Anna von Essen

Kommentarer

  • Hej Anna! Vi har dynan Malva i Hillerstorps webshop, men den är tyvärr slutsåld för tillfället. Fler är på väg och de beräknas vara i lager i mitten av juni. Vi kommer att uppdatera lagerstatusen och informationen om tillgängligheten på vår hemsida så fort vi får ett bekräftat leveransdatum från dyntillverkaren.

    Tommy