Del till Paviljong göteborg grå

Hej vår takdel, ställning och tygdel gick sönder vid snöfallet i november. Kan man köpa de möjligtvis? Tyget är jag rätt säker på att ni säljer men ni kanske har ngn defekt paviljong där taket är ok o går att använda? Som vi då kan köpa...
Jessica Martell

Kommentarer

  • Hej Jessica, alla reservdelar vi erbjuder i vårt sortiment presenterar vi på vår hemsida - du hittar dem här. Vi erbjuder både tygtak och reservdelspaket takkonstruktion till vissa paviljonger.

    Ha det gott!
    Amanda