Dalom hammock

I rören som håller hammockens rak finns svarta plastpluppar som skruvarna fästes i. Efter 10 år har dessa blivit förstörda och sitter inte längre kvar i röret. Jag skulle därför behövs 4 nya plastpluppar - går det att beställa dessa från er.
Tatti Steén

Kommentarer

  • Detta är dessvärre inget som vi har som reservdel till försäljning. Rören har vi som reservdel och dessa kan köpas på vår hemsida, art nr 1023.

    Adam