Dalom hammock

Hej
Har en hammock av modellen Dalom.
Går det att beställa reservdelar till taket.
Det gäller ett stålrör som håller upp röret, det som sitter på fronten. Sen är det en av trädelarna som sitter på gavlarna och håller upp stårören som håller upp taket. Hoppas de går att köpa.
Daniel Eriksson

Kommentarer

  • De reservdelarna som du söker finns att köpa direkt från vår hemsida. Rören har art nr 1023. När det gäller taktvärslå så anger du inte vilket färg din hammock har, men även dessa delar kan du hitta under Reservdelar på vår hemsida. I vitt och kanelfärgat är taktvärslå tillfälligt slut just nu, men kommer in igen under våren 2024. Vi har dock inget inleveransdatum att presentera ännu.
    Adam