Dalom Grå

Hej, jag bor i Stockholm och försöker få tag på en Dalom gråmelerad hammock med tillbehör. Men det verkar vara väldigt svårt, antingen finns inte Dalom eller så finns det ingen grå. Går det att få info om vilka återförsäljare som har ett bredare utbud och som säljer via nätet?
Anna Nordqvist

Kommentarer

  • Dalom i grålaserad ser dessvärre ut att vara slut för säsongen. Vad våra återförsäljare visar upp i sina butiker kan variera. Det bästa är om ni kontaktar era närmsta återförsäljare och hör med dem om de har kvar produkten i sin utställning. Ni hittar alla våra återförsäljare på vår ÅF-Karta som ni hittar här, ÅF-Karta.
    Amanda