Bordsskiva till bord Dallas

Dallas bord har en glasskiva som på ena sidan är försedd med plast eller annat material som ser ut som Sten. Denna sida har delvis lossnat och jag undrar om det var någon form av skyddsmaterial eller om den skulle vara permanent. Hur gör vi för att återställa den eller få bort hela?
Birgitta

Kommentarer

  • Glasskivan har en behandling av spraystone för att se ut och kännas som sten, det är en permanent behandling. Önskar du ta detta vidare som en reklamation ber jag dig ta kontakt med den återförsäljare där du köpte din produkt.
    Amanda
  • Vi vill ta detta vidare som en reklamation då spraystone lossnat i ett stort sjok. Problemet är att återförsäljaren Högsta Möbler i Västerås gått i konkurs. Hur gör vi då?
    Birgitta
  • Vänligen fyll i vårt reklamationsformulär som du hittar här - Reklamationsformulär.
    Vår after sales avdelning återkommer till dig när de har hanterat ert ärende.
    Amanda
  • Har skickat formulär men saknar ordernummer och artikelnummer. Satte bara ett par x där istället. Hoppas det fungerar ändå.
    Birgitta