Beställning röd solvagnsdyna

Jag har precis köpt en solsäng av ert märke men det fanns bara gråa tråkiga dynor. Art 945020 röd solvagnsdyna skulle jag vilja beställa men den finns inte i lager. Kan ni tala om för mig var jag kan köpa denna?

Tackar på förhand!
Angela

Angela Ferm

Kommentarer

  • Vi kommer dessvärre inte få in mer utav art. 945020, då artikeln utgår. Vi har tyvärr ingen återförsäljare att rekommendera, vi har endast sålt ett mindre antal av dessa dynor som då har varit direkta kundbeställningar.
    Amanda