Besöka er utställning?

Hej!
Är en liten inredare som säljer till privat kunder.
Har jag möjlighet att komma och titta på utemöbler. Har stuga i Arnåsholm men bor i Ljunghusen. mvh Mia Ahlkvist
Vaima inredningar
org 9696755181
Mia

Kommentarer

  • Hej Mia,

    Vi håller vår utställning stängd för tillfället med anledning av den rådande situationen. Vi följer självklart myndigheternas råd och anvisningar. Vi kommer att informera på hemsidan och i våra sociala kanaler när utställningen öppnas för återförsäljare och samarbetspartners igen.

    Önskar dig en fin dag!
    Amanda