Behandling av trä

Jag ställde en fråga som inte har besvarats. Vi har bord och stolar modell Nydala,
inhandlade på ICAMaxi i Halmstad. Därför kan jag inte fråga min återförsäljare som
ni informerar mig på er telefonsvarare att jag som privatperson skall göra. Därför
är min fråga igen: Vilket träslag är det på Nydala? Har det i så fall varit samma träslag alltid.
Hoppas verkligen att min fråga besvaras snarast.
Mvh
Anders Bergman

Kommentarer

  • Bordsskivorna på våra Nydala-bord är tillverkade av teak.
    Adam