Bättringsolja

Hej

Har ett 10 år gammalt sett med honungsfärgade trädgårdsmöbler från er. Var och skulle köpa olja till dom och färghandeln ville ha färgkoden på oljan. Är det något ni skulle kunna skicka till mig?

Hampus Carlsson

Kommentarer

  • Hej! Vi använder inte honungslasyr längre. Honungslasyren som vi tidigare använde var en industrilasyr och den har inte samma färgkoder som färghandeln frågar efter. Vi rekommenderar att du tar med en del av din möbel, t.ex. armstödet och ber färghandlaren bryta fram en vattenbaserad lasyr för utomhusbruk.
    Anders