Bättringsfärg

Hej

Har köpt en utegrupp på MIO som kommer från er.
MIO kallar den Ängsskog vitmålad utegrupp i furu, består av 2 fåtöljer soffa o bord, en liten trevlig grupp.
Problemet är att grundarbetet på knaggarna är inte gjort, vilket gör att de går i genom färgen
när de kommer ut i solljus.
Behöver köpa lite färg att måla eller spruta på bordet i höst när jag tar in det.
Kan jag köpa färg av er? Vad heter färgen? Färg nr.
Behöver ni mer info för att lokalisera gruppen hör av er.

Hälsningar
Stellan Petersson
Uttervägen 4
Falkenberg

Stellan Petersson

Kommentarer

  • Hej, våra täckfärger går att beställa av Hillerstorps återförsäljare. Du hittar våra återförsäljare här.
    Artikelnumret för 0,25 ml är 677 och för 0,5 l är 6977.
    Tommy