Bara Vara dynpåse

Hej!
Vi har köpt Bara Vara och trodde att dynpåsarna skulle vara regntäta så man slapp annanndynförvaring. Men det har visat sig att de inte är regntäta utan dynorna blir genomvåta vid regn. Är det fel på påsarna eller är det tänkt att man trots påsar ska ta in dynorna vid regn?
Johanna Eriksson

Kommentarer

  • Dynpåsen är till för att skydda dynorna, och bör inte stå ute i regn. Det finns ett visst vattenresistens men de är inte helt vattentäta. Dynpåsen är till för att skydda dynorna mot smuts och väta, men bör inte stå ute i regn

    Önskar dig en fin dag!
    Amanda