Att behandla Tennessee däckstolar i obehandlat furu

Hej,
önskar att behandla minda nya Tennessee däckstolar i obehandlat furu till grå. Lyckades inte med provbehandling ochundrar om det finns nån behandling på den ändå? Borde jag slipa ytan eller vad rekommenderar ni? Tack för svaret!
Miina

Kommentarer

  • Våra omålade däckstolar är inte behandlade med något. För behandling av dina möbler rekommenderar jag att du kontaktar en färghandlare.
    Amanda