Atalanta fåtölj

Hej! Bor i Stockholm men har inte lyckats hitta den hos någon av de återförsäljare ni hänvisar till. Säljer ni den själva? Med vänlig hälsning, kenneth
Kenneth

Kommentarer

  • Hej Kenneth! Det är inte säkert att en återförsäljare nära dig har just Atlanta i sin utställning, men alla återförsäljare kan ta hem våra produkter. Du hittar Atlanta här på vår hemsida. Vissa produkter i Atlanta-familjen är slutsålda för säsongen och återkommer igen till våren. De produkter som finns i lager har en blå knapp med texten "Lägg i varukorg".
    Tommy