Artikel nr 9835 Parasollfot på hjul

Finns den hos någon av Era återförsäljare i Skåne eller omnejd? Jag har ringt de flesta men inte fått napp. Jag har inte ringt de runt Malmö eller Helsingborg
Bertil Asp

Kommentarer

  • Vad våra återförsäljare visar upp i sina butiker kan variera. Det bästa är om ni kontaktar era närmsta ÅF som ni har gjort. Artikeln finns i lager hos oss, så ni bör kunna göra en kundbeställning hos kund på dessa om de inte har artikeln i lager hos sig.
    Amanda
  • Hej!
    Jag hade tänkt att beställa Parasollfot på hjul, artikel nr 9835, hos en återförsäljare men ser att de inte finns i lager. När finns den på lager igen?
    Mvh Bertil Asp
    Bertil Asp
  • Jag ser att artikeln dessvärre är slut för säsongen.
    Amanda