Armstöd till Nydala

Hej. Jag har fått en leverans av armstöd till en Nydala stol. Dessvärre stämmer inte den grå färgen med de stolar som vi har. Skickar en bild som jämförelse. Jag hade kanske lite bråttom när jag beställde då armstöden enligt er hemsida bara fanns i grå och i teak.
Våra stolar är köpta för ca 6 år sedan så färgen kanske inte finns kvar i ert sortiment.
Hälsningar
Jan-Åke Stegå

Kommentarer

  • Hej, det ser ut som att du har beställt fel armstöd. Armstöden som du har på stolen har art.nr 10464 och kan beställas här.
    Tommy