Armstöd till Nydala positionsfåtölj

Har varit väldigt nöjd med dessa stolar men blev besviken när ett armstöd i grå plast gick av på mitten. Hoppas att detta går att reklamera eller få nya armstöd?
Camilla Martinsson

Kommentarer

  • Om du har köpt produkten hos en återförsäljare behöver du lägga upp ett reklamationsärende hos den återförsäljare där du köpte produkten. Om du har köpt produkten direkt av Hillerstorp (i webbshoppen) gör du det på vår reklamationssida. Fyll i fälten på sidan och skicka in din reklamation. Vår After Sales-avdelningen återkommer med ärendenummer till dig och återkopplar med status och besked så snart som möjligt.
    Amanda