Armstöd och färg till Sandhamn vit

Armstödet till en av mina stolar har blivit skadat, så min fråga är: Finns armstöd som reservdel till Sandhamn vit?
Jag kommer så småningom behöva måla om hela gruppen. Var kan jag köpa rätt färgfilm den?
Barbro Olsberg

Kommentarer

  • Vi har dessvärre inte armstöd till Sandhamn-fåtöljer som reservdel till försäljning.
    Din grupp är målad med vit, vattenbaserad täckfärg som är halvmatt och har färgkod
    RAL 9010.
    Adam
  • Har ni möjligen för avsikt att lägga in det i ert reservdelslager?
    Jag tänker att armstöden är mer utsatta för eventuella skador och att det är trist med ett skadat armstöd på en i övrigt fin grupp. Jag har sett att ni har armstöd som reservdelar till en del stolar. Vad är anledningen till att ni inte har dessa till Sandhamn!
    Vänlig hälsning
    Barbro
    Barbro Olsberg
  • Vi har de reservdelar till försäljning som vi har mest efterfrågan på. Armstöd till Sandhamn är inte en av dessa.

    Adam