Är paviljongtaket vattentätt?

Hej!
Har själv tittat på samma produkt, och letat information i olika forum. Det påstås på vissa ställen att Kreta har ett "billigare tak" och att taket på Kreta efter en stunds regnande släpper igenom vatten. Modellen är alltså att se som ett solskydd, men inte ett regnskydd.
Vi vill ju ha en paviljong som man kan nyttja även om det skulle börja regna.
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik, paviljongen står emot viss nederbörd, men är inte helt vattentät. Vi säljer paviljongen som ett solskydd.
    Amanda