Är det risk för att trämöbler tar stryk med tiden?

Hur länge brukar en utemöbel som är gjord av trä hålla? Ska man sköta om dom på något sätt eller kan dom bara stå ute året runt?

Ivan Ritamäki

Kommentarer

  • Trä är ett vackert och levande material. Om du sköter om dina trämöbler enligt våra skötselråd som medföljer produkten så håller de i många år. Information om våra möbelskydd finns här. Vi har många olika tillbehör för skötsel och det finns även reservdelar vid behov, läs mer om reservdelar här.
    Anders Mårtensson