Andrasortering?

Hej! har köpt 4 st stolar Matstol Hillerstorp Ardenäs av er återförsäljare bygghemma! när vi packade upp dem fann vi att en av stolarna avvek ganska mycket i färg och träkvalitet dessutom saknades det guldfärgade hillerstorpmärket på översta trädelens baksida. Vid närmare besiktning hittade vi ett silverfärgat hillerstorpmärke nästan osynligt på nedre benstödets baksida! Har vi fått andrasortering fast vi har betalt för bästa kvalitet?
Mvh Lennart Ahlm
Lennart

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Jag får be er kontakta er återförsäljare, i det här fallet Bygghemma, och lägga upp ett reklamationsärende hos dem så får dem ta det vidare till oss.
    Amanda